Да се похваля. Сложих би ксенонови лупи със 50 W ксенон и на мястото на дългите лед лампа от тези с вентилатор. Светлината е страхотна. Не снимах ледовете затова извадих снимка на точно тези дето взех.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Би-ксенон и ЛЕД
Collapse
X
-
Тези лед крушки(н1ца ли са) без неква намеса ли влезнаха у тез лупи.
И аз се замислям да сменям ксенона с тез ледове.156 2.4 jtd 2001 Sportwagon Sony,Hertz,Boss & JBL sound
KONI sport adjustable suspension kit,Big BREMBO brake kit
Cinquecento 1.1i 1998 Sporting
Subaru İmpreza 2000 turbo 1999 Sportwagon
-
ЛЕД-а е на мястото на дългите и Н 1, в лупите си има ксенон но 50 вата стандартния ксенон е 35 вата. Обаче има проблем с ЛЕД-а, и който си взема такива лампи да го има предвид. Заради радиатора и вентилаторчето, когато фаровете са на колата няма как да закопчееш скобата. И то аз пробвах на дългите, на мястото на късите е абсурд, става само, когато фаровете са демонтирани. ЛЕД-а свети много силно, факт. Но аз не вярвам че ще изкара 50 000 часа.Last edited by cyklon; d.m.y г., 00:06.Citroen BX 14 TGE, Citroen BX 19 GT и Alfa Romeo 156 2.0 TS
Comment
-
За какво ти е тоя лед като лупите ти са би-ксенон ?
Да беше сложил дневни светлини, много по-полезни ще са и няма да печеш ксенона през деня.Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment
-
Добре е че имаш дневни, защото така ще запазиш лупите и ксенона по-дълго вфеме.Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment
Comment